torsdag 26 maj 2011

...att komma på en bra rubrik visade sig vara så svårt att det inte gick med endast ett ord så det blev en hel massa onödiga...


Tänkte att jag kunde ge detta med bloggen en liten extra chans. Med nytt utseende och lite nya idéer, brukar man komma långt.

Det som händer i mitt liv just nu är att min underbara katt Vilja visar alla tecken på att vara dräktig. Jag hoppas att hon är det för det var planerat. Min lilla syster äger nämligen Viljas "pojkvän", Pontus. Så nu är det bara önska att allt går bra och att det blir jätte fina kattungar. För Vilja är ju så vacker!



För övrig så håller jag lite smått på att virka, jag har lärt mig göra mormorsrutor och sådana där amigurumi å så testar ja lite annat. Tänkte lägga ut lite bilder senare.

Ha de bäst Kram Agda


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar