lördag 28 maj 2011

Ja inte blev det finväder inte. Kalt och mulet hela dagen med några droppar regn efter lunchen. Men junta gänget var på topphumör ändå och försäljningen gick mycket bra, alltså vi gick plus och så hade vi inte så höga förväntningar. En mycket rolig dag men inte något som man kommer göra varje lördag. Men vi kommer göra om det, med bättre väder :D
Och då kommer vi vara mer förberedda för vi kom på att vi skulle på loppisen i torsdags kväll och man kan säga att det blev en aning stressigt.

Vilja visar då inga tecken än på att hon ska föda men jag hoppas att hon kan vänta några veckor till. Nästa gång det blir nå kattungar ska jag göra en anteckning i kalendern så ja vet på ett ungefär när det är dags. För nu har jag gissat att det är om en vecka lr 2.

Jag har börjat på en ny liten amigurumi den blir i ett vitt och brunt garn för jag e så less på mycket färg. För jag har prövat virka en basker och det i lila nyanser, jag ska lägga upp en bild på den så fort jag kommer mig för att fästa en liten dekoration på baskern. Blir en mormorsruta lr en virkad blomma.
Ha de bäst Agda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar